Kontaktovat prodejce

DAILY B-LINK: Vstupte do propojeného světa služeb

Daily umožňuje připojení na zcela novou úroveň a otevírá dveře do světa nových služeb šitých na míru. Pomohou co nejlépe využít vaše vozidlo, maximalizovat čas na silnici, co nejefektivněji spravovat váš vozový park, ušetřit na pohonných hmotách a za údržbu. Connectivity box staví vozidlo do přímého kontaktu s týmem odborníků IVECO, kteří přijímají data ze všech připojených vozidel a neustále je monitorují.
konektivita Daily

Hlavní služby

Vzdálená diagnostika

Diagnostika prováděná na dálku bez nutnosti zastavit v dílně.

Služba OTA (Over The Air)

Pomoc na dálku a aktualizace softwaru vozidla bez nutnosti zastavit se v dílně.

Proaktivní služba

Proaktivní servis prováděný na dálku řídící jednotkou IVECO na základě živých parametrů vozidla.

Webový portál MYDAILY a App

Webový portál pro sledování stavu vozidla a chování řidiče, k dispozici také na App.

Rezervace služeb

Rezervace termínů schůzek s webovým portálem MYDAILY.

MYDAILY Smart Report

Pravidelné zasílání automatického hlášení o Vašem vozidle výkonu a spotřeby paliva.
nový interiér Daily

IVECO Fleet Management Verizon Connect

  • Fetet Essential: Systém Fleet Management se standardními funkcemi: pozice, geofencing, palivové zprávy, zdraví vozidel, scorecards
  • Vylepšený režim: Profesionální správa vozového parku včetně hodin dr iver, Vzdálený tachografový diagnostický systém, webové služby
  • Rozšířené a pracovní síly: Pokročilá správa vozového parku včetně řízení pracovního postupu

Odkaz (webové rozhraní API)

Rozhraní Web API vám poskytne všechna data vozidla bez ohledu na to, kde se nacházíte systému Fleet Management.

Řešení Daily B-Link

Dálková pomoc a diagnostika. Diagnostika je odborně prováděna vzdáleně bez nutnosti vaše vozidlo zavést do dílny.

MyDaily

Webový portál MyDaily sleduje stav vašeho vozidla a chování řidiče. K dispozici je také jako aplikace.