Cílem je zajištění efektivní správy vozového parku prostřednictvím monitorování spotřeby paliva a činnosti řidičů, plánování pracovních úkolů, optimalizace tras a odesílání objednávek. Zahrnuje aplikaci IVECO Web Api, jež jednotlivým majitelům umožňuje díky flexibilní integraci dat řídit své vozové parky vybavené vozidly různých značek pomocí jediného nástroje.
Účelem je udržet vozidlo na silnici v provozuschopném stavu, zamezit nepředvídaným poruchám a poskytovat náležitou silniční asistenci. Díky monitorování vozidla z řídícího centra lze poskytovat asistenci na dálku a rovněž zamezit neplánovaným zastávkám. Kromě toho je k dispozici služba IVECO Top Care, která poskytuje klíčovým zákazníkům přednostní přístup, který jím v případě potřeby plně náleží.
Oblast péče je zaměřena především na majitele, řidiče a veškerá vozidla na silnici a to prostřednictvím systému monitorování a hlášení. Služba Smart Report poskytuje řidičům konkrétní tipy, jak zlepšit styl jízdy z hlediska optimalizace spotřeby paliva a celkového stavu vozidla. Řidiči nákladních vozidel mohou také využívat aplikaci Easy Way, která jim díky jednoduchému ovládání výrazně usnadní pobyt za volantem a zvýší jejich pohodlí.
Cílem je poskytnout specializovanou asistenci s možností vytvoření servisních smluv zákazníkovi na míru. K dispozici je produkt „Elements,“ jenž nabízí balíčky služeb, které nejlépe odpovídají konkrétním potřebám zákazníků.
Tato oblast doplňuje nabídku IVECO ON o zajištění originálních dílů a příslušenství značky IVECO. Zákazníci mohou své vozidlo vybavit originálním příslušenstvím a zakoupit nové díly značky IVECO ze sortimentu produktových řad Genuine Parts, Reman a Nexpro.