Národní pivovar Budějovický Budvar převzal první tahač na zemní plyn IVECO S-way. I tento významný národní podnik tak vyráží cestou odpovědného podnikání a udržitelného transportu. Pohonná jednotka IVECO S-way NP (Natural Power) nabídne výkon 460 koní a na zadní nápravu přenáší kroutící moment skrze 12stupňovou robotizovanou převodovku. Osazené nádrže 2x 540 l pak nabídnou dojezd až 1.600 km na jedno naplnění.
Budějovický Budvar naplňuje své moto „Jsme odpovědní správci pivovarského moudrosti a dovednosti,“ nejen v rámci výroby samotného piva! „V Budějovickém Budvaru chceme přistupovat zodpovědně a poctivě ke všem oblastem výroby i distribuce našeho piva, dopravu nevyjímaje. Máme radost, že jsme vozový park mohli rozšířit právě o IVECO S-WAY NP a učinit tak další krok směrem k udržitelnější budoucnosti,“ uvedl Vojtěch Lechner, manažer dopravy Budějovického Budvaru.
Pro výrobce vozidla, italské IVECO, je tato spolupráce poctou, sdělil Business Line Heavy Manager Petr Kučera: "Jsme velice rádi, že se národní pivovar Budějovický Budvar rozhodl právě pro vozidlo IVECO S-WAY NP, které je dlouhodobě oblíbeným modelem v potravinářském průmyslu. Právě díky osazené pohonné jednotce Cursor 13 LNG je velice šetrné k životnímu prostředí a plní tak náročné normy tohoto odvětví."
Prodej vozidla a předání zajistit obchodní manažer Jiří Kouba z oficiálního dealerství IVECO Auto Future. "S Budvarem spolupracujeme již několik let v rámci užitkových vozidel. Těší nás, že nyní můžeme dodat i první nákladní vůz a o to více, že se jedná o tahač na zemní plyn. Nacházíme se v době, kdy se celá společnost začíná více zajímat o naší planetu a snažíme se chovat ekologicky. Společnost Budvar si toto uvědomuje a v rámci přepravy svých výrobku zvolila právě společnost IVECO, která je leader v LNG," připomněl Kouba, že IVECO S-way má vůbec nejdelší dojezd mezi aktuálně dostupnými tahači na zemní plyn. Kouba dále přiznává, že prodejní proces byl velice komplexní: "V návaznosti na tradiční prezentaci konkurenčních výhod vozidel IVECO jsme pro tým z Budvaru připravili speciální prezentace na téma LNG, společné jednání se společností GasNet a v neposlední řádě zcela zásadní krok, kterým bylo testování vozidla v přímém provozu společnosti Budvar."